Webinar: Content Framework.

Eenvoudig unieke content maken als B2B organisatie?

Podcast Content Framework.

Het creëren van hoogwaardige marketing content is vaak een uitdaging. Het kost jou en je team veel inspanning en tijd om regelmatig kwalitatieve content te produceren. Herken je dit probleem? Denk aan de constante stroom van blogs, video's, sociale media posts en advertenties. Het gevaar schuilt in de tijdsdruk, waardoor je uiteindelijk toch genoegen neemt met 'standaard' content.

Maar, er is een oplossing. Met ons Content Framework kun je op een plezierige en kostenefficiënte manier waardevolle content creëren die het verschil maakt.

Hoe klinkt dat voor jou? Kom er alles over te weten in onze nieuwste on-demand webinar. Wij sturen de video direct per mail naar je op!

B2B content framework in een schematisch model.

Krijg het webinar direct toegestuurd.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Contentstrategie

6 redenen waarom je zou moeten starten met een podcast.

We horen je denken. Wat levert het mij op? Het starten van een podcast content framework geeft je heel veel nieuwe mogelijkheden. De keuze is aan jou.

Ontsnap aan cliche content; door experts binnen en buiten je bedrijf het woord te geven.

Maak content die een stagiar of externe niet kan verzinnen. Duik de diepte in met je ceo, verkoper of engineer en maak iets unieks.

Nooit meer eindeloos wachten op input vanuit het team, maar het heft in handen nemen.

Je team zal je dankbaar zijn, want ze staan niet te springen voor het schrijven van een blog. Maar 15 min praten is zo gepiept.

Geeft je content een authentiek en persoonlijk gevoel. Dit wekt vertrouwen bij je doelgroep.

Doorbreek de generieke marketing A.I. ruis en laat je eigen geluid horen. Til het gesprek naar een hoger niveau.

Budget vriendelijke manier om kwaliteit content te maken.

Laat je niet limiteren door het marketing budget, omdat je klein kan beginnen.

Zet het om in een video, blog, social post, shorts en ads.

Zorgt ervoor dat jij je boodschap op heel veel nieuwe manieren kan delen met de doelgroep.

Geeft je marketing team een energie boost.

Het is leuk om te doen en je maakt andere in je organisatie meer betrokken bij marketing.