@Maarten
Terug naar alle cases
Demand generation met UV Smart
"Flexibel, expertise en resultaten. We werken samen naar een groter doel. "
Meet the client
Nicolas - UV Smart
Delft
25 werknemers
Hoe zorg je er voor dat stakeholders in ziekenhuizen over de hele wereld snappen welk probleem dit product oplost en dat het helemaal veilig is. Met WYS helpen we UV Smart met het bereiken van de doelgroep via LinkedIn posting en advertenties.
De oplossing...
WYS ondersteunt UV Smart met het bereiken van hun doelgroep via LinkedIn. Dit wordt gedaan door middel van LinkedIn posting, outreach en advertenties. Een ideale combinatie om steeds weer bij de doelgroep in beeld te komen met de unieke propositie van UV Smart. Het bedrijf blijft hierdoor top-of-mind en wordt er gezocht naar een interactie met de doelgroep. De interactie kan bijvoorbeeld zijn een webinar, whitepaper of het lezen van een nieuwe studie.
De strategie begon bij het formuleren van de target group aan de hand van functietitels. Doordat ziekenhuizen een vrij conservatieve markt is, is ervoor gekozen om een outbound strategie te combineren met een inbound strategie. Door dit systematisch per functietitel aan te pakken, hierdoor wordt de doelgroep op verschillende manieren aangesproken zonder dat het 'salesy' over komt.
N.B. toen LinkedIn Thought Leader Ads had ingetroduceerd, zijn we gelijk begonnen met experimenteren.
Ook is er gewerkt aan een Salestool. Deze salestool zorgt er voor dat de doelgroep gemakkelijk kan bekijken wat zij kunnen besparen in geld, tijd en CO2 als zij de producten van UV Smart gaan gebruiken. Dit gebeurd aan de hand van een aantal variabelen die de bezoeker kan instellen voor zijn of haar situatie.
...en het resultaat!
De advertenties en LinkedIn posts die hebben we ingezet, moesten in eerste instantie bijdragen aan de Awareness van UV Smart. Men moet geinspireerd worden om op zoek te gaan naar het bedrijf. Een goede graadmeter hiervoor is de Engagement in de gaten houden, maar ook het aantal Branded Searches op Google. In het geval van UV Smart, dat ging de goede kant op!
Daarnaast zetten we 5 LinkedIn profielen van het management- en salesteam in om actief een gesrek aan te gaan met prospects. Concrete cijfers zijn hiervan: 2 klanten, 10 SQL’s en 35 geïnteresseerden. Op bovenstaande profielen schrijven we individuele posts waardoor er een wisselwerking ontstaat tussen inspireren en actief benaderen.
nog MEer klantverhalen waar wij trots op zijn.
Onze klanten + b2b marketing = 🧗
We zijn het er allemaal over eens dat marketing zinvoller en persoonlijker kan zijn.
Heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.
Heading
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.