Op zoek naar het lek in je marketing.
Heb je het gevoel dat er nog meer uit je marketing gehaald kan worden? Dat uit de werkzaamheden die je uitvoert niet te relateren zijn aan nieuwe klanten. Dat is het moment waarop een buitenstaander die helpt bij de marketing van grote waarde zal zijn.
Juiste doelen achtervolgen.
Geen leads maar omzet.
In het strategisch groeiplan dat wij gezamenlijk opstellen maken we plannen voor het genereren van groei. Daarbij is leads niet het doel.
Het doel is betalende droomklanten. Klanten die in jullie doelgroep zitten met het juiste budget en eisenpakket.
Mocht er een drukke periode aankomen, dan kunnen wij bij springen.
Doordat wij ook actief mee werken aan de gemaakte plannen hoeft een vakantie, bruiloft of een meerdaagse beurs geen roet in het eten te gooien.
Wat we willen vermijden is dat we ad-hoc met marketing bezig zijn. Dit kan de resultaten namelijk flink in de weg zitten. Op dit soort drukke momenten kunnen wij daarom taken overnemen, zodat marketing acties niet stil staan. Zo blijven we samen tempo houden.
Volledig overzicht van de mogelijkheden.
Voor marketing en sales zijn er altijd 100 dingen waar je mee aan de slag kan gaan. In het strategisch groeiplan ontstaat er een overzicht van marketing werkzaamheden waar het meeste resultaat behaald kan worden op de korte en lange termijn.
Dit zorgt voor focus op de juiste marketing en sales investeringen.