Groei borgen als ondernemer.
Als ondernemer is het belangrijk dat je marketing en sales afdeling strategisch te werk gaan, maar de werknemers moeten zichzelf niet verliezen in plan en 'praten'. Of andersom in losse marketing flodders.
Bij WYS zorgen we er voor dat marketingmedewerkers snappen, wat nodig is op de korte en lange termijn voor nieuwe klanten en omzet.
Wat is het einddoel?
Bekend worden in je niche.
Als ondernemer is het belangrijk om bekend te worden in je niche. Op deze manier weet de doelgroep je te vinden wanneer zij klaar zijn om te kopen.
Daarom is het belangrijk om je marketing niet alleen in te richten op de doelgroep die NU wil kopen, maar juist om de doelgroep die LATER kunnen kopen. Gemiddeld is 3% van je doelgroep bereid om nu te kopen en 97% van je doelgroep koopt later.
Daarom is het belangrijk om je marketing inspanningen goed te verdelen over deze twee doelgroepen.
Verkopen aan droomklanten.
Wat vaak mis gaat bij organisaties is dat zij opdrachten verkopen die ze eigenlijk liever niet verkopen. Dit verkopen zij ook nog eens aan klanten die eigenlijk geen droomklanten zijn.
Met accountbased marketing focussen we samen op klanten waar jullie écht graag voor willen werken. Deze gaan we op verschillende creatieve manieren benaderen, zonder het te 'salesy' te laten zijn.
Hierdoor heb je leukere opdrachten, grotere opdrachten en betere marges.
Meten = weten
Het is belangrijk om te weten wat het resultaat is van marketing en sales. Daarom zorgen wij voor overzichtelijke dashboards om de impact te meten op de naamsbekendheid en andere resultaten.
Ook werken we samen met sales en jullie CRM om te bepalen via welk kanaal de klanten binnen zijn gekomen.