Saas

SaaS marketing, hoe te onderscheiden?

Als SaaS bedrijf is het steeds lastiger om te onderscheiden. Prospects vergelijken je met andere tooling die niet eens in buurt komt van jullie functionaliteiten.

Een ijzersterke online propositie biedt hierin uitkomst.

SaaS verkopen: waar begin je?

verhoog de acv

Vergeet leads, genereer omzet

Klanten willen niet meer met sales praten. Ze doen zelf onderzoek naar verschillende opties. Het is zaak om deze plekken in de klantreis in kaart te brengen en daar actief te zijn.

Om tot een goede online propositie te komen, gaan we aan de slag met het strategisch groeiplan.

Hier gaan we aan de slag met:
- Value proposition.

- Wie is de ideale klant?

- Concurrentie analyse.

- Attributie model.

droomklanten aanspreken

Nieuwe manier van marketing & sales

Met onze marketing en sales methodiek gaan we actief achter de doelgroep aan

We zorgen dat droomklanten naar jou toe komen, in plaats van andersom. De kracht hiervan is:

  • Top-of-mind bij de juiste doelgroep.
  • Inzicht wat marketing daadwerkelijk oplevert.
  • Meer omzet.
Bewezen resultaat

Meten van KPI's

Wij helpen je de juiste doelstellingen te vinden voor jouw SaaS bedrijf. Dit doen we door de full funnel voor je uit te stippelen met de juiste KPI's.

Bekendheid in de markt kunnen we op verschillende manieren meten:

  • Branded searches: we meten hoe vaak er gezocht wordt via Google op je merknaam.
  • Aantal reviews op G2:  je fanbase wordt steeds groter door het achterlaten van een positieve review.
  • Sales funnel: het CRM met free trails, demo aanvragen en subscriptions zullen na verloop van tijd steeds voller worden.