Het Grote Marketing Plaatje met Christ Coolen
Over deze aflevering
Christ staat bekend om zijn heldere uitleg over marketingpsychologie en heeft een indrukwekkende nieuwsbrief met 4631 volgers op LinkedIn. Hij biedt trainingen zoals 'Verkopen met het toetsenbord' en 'Onzichtbaar overtuigen'. Vandaag gaan we het hebben over het grote plaatje van marketing, met een focus op positionering, propositie en bereik.In deze aflevering duiken we in:
👉 Positionering - Hoe steek je moeiteloos boven het maaiveld uit? Christ deelt zijn inzichten met het Zebra-effect.
👉 Propositie - Maak een aanbod dat ze niet kunnen weigeren. We bespreken hoe je product en marketing samenbrengt en het belang van een verifieerbaar proces.
👉 Bereik - Hoe creëer je bereik zonder een gigantisch mediabudget? De balans tussen zaaien en oogsten komt aan bod.
Blijf luisteren om te leren hoe je jouw marketingstrategie kunt verbeteren en onthoud: de beste verhalen winnen altijd. Abonneer je op deze podcast en mis geen enkele aflevering!Vergeet ook niet om Christ Coolen's nieuwsbrief te checken voor meer waardevolle marketinginzichten.Meer weten over Christ?
Website: https://www.christcoolen.nl/
LinkedIn: / christcoolen
Beeld erbij? Geen probleem.
Luister ook onze andere afleveringen
De rol van de website binnen B2B marketing.
Betere online indruk achter laten bij je doelgroep? Je doelgroep moet direct snappen wat je doet en voor wie je het doet. In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de rol van jouw website binnen je marketing plan. Wat is er nodig om succes te behalen?
Is leadgeneratie dood binnen de B2B?
Je doelgroep vaker en actiever aanspreken? Dat kan met leadgeneratie maar werkt leadgeneratie nog wel anno 2024?In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de mogelijkheden met remarketing. Hoe past dit in je marketing strategie en wat zijn de mogelijkheden op de verschillende kanalen?