De Kracht van een No-Brainer Aanbod in B2B Marketing
Over deze aflevering
Ontdek hoe je met een weloverwogen no-brainer aanbod niet alleen de drempel voor nieuwe klanten verlaagt maar ook een sterke basis legt voor langdurige relaties. We hebben het over de vier cruciale elementen van een effectief aanbod: laag risico, hoge toegankelijkheid, duidelijke ROI en een uitzonderlijke waarde.
Verder bespreken we hoe je complexe diensten of producten kunt vertalen naar een aantrekkelijk aanbod, zelfs in niches waar dit op het eerste gezicht moeilijk lijkt, zoals consultancy. De aflevering biedt inzicht in hoe digitale en fysieke aanbiedingen kunnen verschillen en wat dit betekent voor je verkoopstrategie.
Beeld erbij? Geen probleem.
Luister ook onze andere afleveringen
De rol van de website binnen B2B marketing.
Betere online indruk achter laten bij je doelgroep? Je doelgroep moet direct snappen wat je doet en voor wie je het doet. In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de rol van jouw website binnen je marketing plan. Wat is er nodig om succes te behalen?
Is leadgeneratie dood binnen de B2B?
Je doelgroep vaker en actiever aanspreken? Dat kan met leadgeneratie maar werkt leadgeneratie nog wel anno 2024?In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de mogelijkheden met remarketing. Hoe past dit in je marketing strategie en wat zijn de mogelijkheden op de verschillende kanalen?